Aby wyprzedzić konkurencję, musisz wiedzieć, w jaki sposób inne firmy korzystają z technologii i jakie są ich mocne i słabe strony. Musisz dowiedzieć się, czego im brakuje lub gdzie możesz ich przewyższyć. Jeśli chcesz wymanewrować swoich konkurentów, powinieneś wiedzieć o stosowanych przez nich technologiach. Na jakich technologiach się opierają? Jak te aplikacje mogą pomóc w ich pracy? Technologia pomaga przełamać bariery dla właścicieli firm na wiele sposobów. Technologia pomaga właścicielom firm rozwijać się, umożliwiając im skalowanie działalności szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Dlaczego technologia może zwiększyć rentowność Twojej firmy?
Wiele firm korzysta obecnie z technologii, aby zwiększyć swoje marże zysku i zautomatyzować niektóre z bardziej rutynowych zadań. Te narzędzia technologiczne pomagają rozwinąć firmę z małego start-upu w globalne przedsiębiorstwo.
Ponieważ sztuczna inteligencja wciąż się poprawia, firmom łatwiej jest skupić się na tym, w czym są najlepsze – kreatywności i emocjach.
Rozwiązania oparte na technologii są obiecujące dla firm, ale jak?
Wraz z pojawieniem się rozwiązań opartych na technologii, jest na co czekać. Dzięki nowym rozwiązaniom firmy mogą spodziewać się większej liczby klientów i większych zysków.
Istnieją jednak pewne obawy co do trwałości takich rozwiązań. Wiele firm było w stanie utrzymać się na powierzchni, korzystając z usług marketingu cyfrowego, które nie są tak zasobochłonne, ale nadal skuteczne.
5 sposobów na uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki technologii już teraz
1. Wyznacz cele dla swoich potencjalnych nowych rozwiązań opartych na technologii i stwórz plan działania
Technologia stale się rozwija i zmienia, więc Twoja firma może również potrzebować dostosowania się do stale zmieniającego się rynku. Jeśli nie jesteś pewien, jaką rolę będzie odgrywać Twoja technologia w Twojej firmie, to czas zacząć myśleć o tym, jak możesz ją wdrożyć w swojej firmie.
Jeśli uważasz, że tradycyjne strategie marketingowe, takie jak reklama i media społecznościowe, nie mogą zapewnić pożądanych wyników, to czas rozważyć wdrożenie nowej strategii opartej na technologii.
2. Wdrażaj korzyści dla obecnych i przyszłych klientów
Korzyści, jakie ten produkt przyniósłby ich klientom, jest wiele. Pomogłoby im to upewnić się, że mają lepsze wrażenia klientów, a także pomogłoby im wyprzedzić konkurencję.
Jest to szczególnie ważne, jeśli chcą zdobyć więcej klientów i mają większy popyt.
Pomaga również zwiększyć produktywność, skracając czas potrzebny przedstawicielowi obsługi klienta na wykonywanie zadań, które mogą być męczące lub powtarzalne.
3. Rekrutuj odpowiednich pracowników, którzy rozumieją i wiedzą, jak korzystać z technologii
Tempo zmian w miejscu pracy jest szybkie i ważne jest uwzględnienie go. Rozumiejąc, co oznacza transformacja cyfrowa dla ich firmy, mogą rekrutować pracowników gotowych do pracy z programem.
Dzisiaj, gdy myślisz o technologii, musisz wziąć pod uwagę aplikacje rozszerzonej rzeczywistości, platformy do przesyłania wiadomości błyskawicznych, takie jak Slack i Zoom, które zastąpiły grupy czatów w godzinach pracy i media społecznościowe.
Ludzki umysł ma ograniczenia, jeśli chodzi o zrozumienie nowej technologii. Dobrą wiadomością jest to, że zatrudnienie kogoś, kto rozumie technologię, może pomóc firmie pokonać te bariery.
4. Opracuj skuteczną strategię wdrażania
Strategia wdrażania to plan, który pomaga przedsiębiorstwu przeprowadzić docelową konfigurację oprogramowania i sprzętu.
Główne elementy strategii wdrażania to:
- Plan marketingowy, który obejmuje ogólny rynek docelowy, kluczowe cechy produktu, wyjaśnienie, dlaczego jest to dla nich dobra propozycja wartości oraz jakie korzyści przyniesie im to, co jest zgodne z ich aktualnymi potrzebami.
- Plan wdrożenia określający sposób wdrożenia produktu zgodnie z różnymi fazami jego cyklu życia.
- Plan zarządzania projektem z wyszczególnieniem, kto obejmie każdą rolę i za jakie zadania będzie odpowiadał na każdym etapie.
5. Pozyskaj partnerstwa kooperacyjne i nawiąż relacje
Chociaż świat biznesu istnieje już od jakiegoś czasu, nie zawsze jest łatwo nawiązać długotrwałe partnerstwo i relacje. Dlatego wiele firm zwraca się do sztucznej inteligencji, aby pomóc im nawiązać współpracę i nawiązać relacje.
Nowa technologia wykorzystywana przez sztuczną inteligencję pomaga firmom zrozumieć ich odbiorców, rozwijać markę i rozwijać silniejsze więzi z odbiorcami. Pomaga firmom tworzyć więcej treści, które będą atrakcyjne dla ich odbiorców i sprzedawać produkty lub usługi bez konieczności polegania na ludzkich pisarzach.
Te relacje AI można nawiązać za pomocą wiadomości tekstowych, połączeń telefonicznych, e-maili lub postów w mediach społecznościowych. Wszystkie mają potencjał do rozwijania silnych relacji między firmami a klientami.
- Admin